Sveiki atvykę!

Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

Registracija

You need to be registered to interact with the community.
Ši bendruomenė yra skirta profesionalams ir mūsų produktų bei paslaugų entuziastams. Pasidalinkite ir diskutuokite apie geriausią turinį, naujas idėjas, sukurkite profesionalų savo profilį ir tapkite geresniu rinkodaros specialistu.

This community is for professional and enthusiast users, partners and programmers. You can ask questions about:

  • kaip diegti "Odoo" konkrečioje infrastruktūroje,
  • kaip konfigūruoti ar pritaikyti "Odoo" konkretiems verslo poreikiams,
  • koks geriausias būdas naudoti "Odoo" specifiniam verslo poreikiui?
  • kaip kurti modulius savo reikmėms,
  • specifiniai klausimai apie "Odoo" paslaugų pasiūlymus ir t. t.

Before you ask - please make sure to search for a similar question. You can search questions by their title or tags. It’s also OK to answer your own question.

Please avoid asking questions that are too subjective and argumentative or not relevant to this community.

You should only ask practical, answerable questions based on actual problems that you face. Chatty, open-ended questions diminish the usefulness of this site and push other questions off the front page.

To prevent your question from being flagged and possibly removed, avoid asking subjective questions where …

  • visi atsakymai yra galimi: "Koks jūsų mėgstamiausias _____?"
  • jūsų atsakymas yra pateiktas kartu su klausimu ir jūs tikitės daugiau atsakymų: "Aš darydamas ___ naudoju ___, o ką naudojate jūs?"
  • nėra tikros problemos, kurią reikėtų išspręsti: "Man smalsu, ar kiti žmonės jaučiasi taip pat, kaip aš."
  • mūsų klausia hipotetinio atviro klausimo: "Kas būtų, jei....?"
  • Tai yra skundas paslėptas klausimu: "_____ yra nesąmonė, teisingai?"

If you fit in one of these example or if your motivation for asking the question is “I would like to participate in a discussion about ______”, then you should not be asking here but on our mailing lists. However, if your motivation is “I would like others to explain ______ to me”, then you are probably OK.

(Viršuje esanti informacija buvo adaptuota pagal Stackoverflow D.U.K.)

Dar daugiau:

  • Atsakymai neturėtų iškelti ar išplėsti klausimų. Vietoje to, redaguokite klausimą arba pridėkite komentarą.
  • Atsakymai neturėtų komentuoti kitų atsakymų. Vietoje to, prie atsakymų pridėkite komentarus.
  • Atsakymai neturėtų nurodyti į kitus klausimus. Vietoje to, pridėkite komentarą "Galimai pasikartojantis, kaip...". Vis tik, galite įtraukti nuorodas į kitus atsakymus ar klausimus, jei jie suteikia aktualios papildomos informacijos.
  • Atsakymuose neturėtų būti tiesiog nuoroda į sprendimą . Vietoje to, savo atsakyme pateikite sprendimo aprašymą, net jei jis ir nukopijuotas. Nuorodos yra naudingos, tačiau jos turėtų papildyti atsakymą, suteikiant papildomos informacijos ir jos šaltinių.

Answers should not add or expand questions. Instead, either edit the question or add a comment.

Atsakymai neturėtų komentuoti kitų atsakymų. Vietoje to, prie atsakymų pridėkite komentarus.

Answers shouldn't just point to other questions.Instead add a comment indicating "Possible duplicate of...". However, it's fine to include links to other questions or answers providing relevant additional information.

Atsakymuose neturėtų būti tiesiog nuoroda į sprendimą . Vietoje to, savo atsakyme pateikite sprendimo aprašymą, net jei jis ir nukopijuotas. Nuorodos yra naudingos, tačiau jos turėtų papildyti atsakymą, suteikiant papildomos informacijos ir jos šaltinių.

Answers should not start debates This community Q&A is not a discussion group. Please avoid holding debates in your answers as they tend to dilute the essence of questions and answers. For brief discussions please use commenting facility.

When a question or answer is upvoted, the user who posted them will gain some points, which are called "karma points". These points serve as a rough measure of the community trust to him/her. Various moderation tasks are gradually assigned to the users based on those points.

For example, if you ask an interesting question or give a helpful answer, your input will be upvoted. On the other hand if the answer is misleading - it will be downvoted. Each vote in favor will generate 10 points, each vote against will subtract 2 points. There is a limit of 200 points that can be accumulated for a question or answer per day. The table given at the end explains reputation point requirements for each type of moderation task.

The goal of this site is create a relevant knowledge base that would answer questions related to Odoo.

Therefore questions and answers can be edited like wiki pages by experienced users of this site in order to improve the overall quality of the knowledge base content. Such privileges are granted based on user karma level: you will be able to do the same once your karma gets high enough.

If this approach is not for you, please respect the community.

Here a table with the privileges and the karma level