: (+370) 606 90213

Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas

Prekės išsiunčiamos per 1 vieną darbo dieną nuo apmokėjimo. Jei prekės šiuo metu neturime, prekių išsiuntimas gali užsitęsti iki 30 dienų.

Šiuo metu galite atsiskaityti banko pavedimu. Visą informaciją susijusią su Jūsų užsakymu gausite elektroniniu paštu. Užsakymą pradedame vykdyti gavę Jūsų apmokėjimą.

Prieš užsakant prekes rekomenduotume pasikonsultuoti su konsultantais.

Užsakymai priimami kiekvieną dieną, bet kuriuo nurodytu adresu.

 

Grąžinimas

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Kokybiški prietaisai gali būti grąžinami tik per teisės aktuose bei mūsų taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis nurodytų reikalavimų. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

Norint grąžinti prekę mums atgal (išskyrus garantinį aptarnavimą), reikia informuoti mus nurodytu telefono numeriu.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  •  prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  •  prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  •  grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris Jums pateikiamas kartu su preke.